Modernizace školy
Projekt: OP VK 1.4
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3426
Doba trvání projektu: 20.10.2011-19.4.2014
Základní škola Novolíšeňská zpracovala v rámci tohoto projektu tyto VM a DUM pro následující ročníky a předměty:
I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti
Číslo šablony - číslo sady vzdělávacího materiálu
|
Vzdělávací oblast
(dle RVP) |
Vyučovací předmět, ročník (dle ŠVP) |
Název sady vzdělávacího materiálu |
Učitel |
I/2-11 |
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk 2.-3. |
Procvičování v Čj |
|
I/2-12 |
Člověk a jeho svět
|
Prvouka 1.-2. |
Cestování s krtečkem |
|
II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků
Číslo šablony - číslo sady vzdělávacího materiálu
|
Vzdělávací obor
(dle RVP) |
Vyučovací předmět, ročník (dle ŠVP) |
Název sady vzdělávacího materiálu |
Učitel |
II/2-11 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 4.-5. |
Gramatika hrou |
|
II/2-12 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 6. |
Kultura anglicky mluvících zemí II |
|
II/2-21 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 6.-9. |
E-learning ve výuce Aj
|
|
II/2-22 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 6.-9. |
Gramatická cvičení na interaktivní tabuli
|
|
II/2-31 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 6.-9. |
Gramatická cvičení |
|
II/2-32 |
Cizí jazyk |
Anglický jazyk 6.-7. |
Využití metody CLIL při výuce ICT |
|
II/2-41 |
Cizí jazyk |
Německý jazyk 7. |
Začínáme s němčinou |
|
II/2-42 |
Cizí jazyk |
Německý jazyk 8. |
Zdokonalujeme se v němčině |
|
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Číslo šablony - číslo sady vzdělávacího materiálu
|
Vzdělávací oblast
(dle RVP) |
Vyučovací předmět, ročník (dle ŠVP) |
Tematická oblast (tematický okruh)
|
Název sady vzdělávacího materiálu |
Učitel |
III/2-11 |
Člověk a jeho svět |
Prvouka 1.-2.
|
Rozmanitost přírody |
Jak to chodí v přírodě |
|
III/2-12
|
Jazyk a jazyková komunikace |
Anglický jazyk 1.-4. |
Řečové dovednosti |
Hříčky se slovíčky |
|
III/2-13
|
ICT
|
ICT 8.
|
Zpracování a využití informací |
Počítačová grafika |
|
III/2-21 |
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura 2. |
Jazyková výchova |
Hrátky s češtinou |
|
III/2-22
|
Jazyk a jazyková komunikace |
Anglický jazyk 6. |
Řečové dovednosti |
Kultura anglicky mluvících zemí I |
|
III/2-23
|
Člověk a jeho svět |
Prvouka 3. |
Rozmanitost přírody |
Procházka krajinou |
|
III/2-31
|
Matematika a její aplikace |
Matematika 1.-2. |
Číslo a početní operace |
Matematika hrou |
|
III/2-32 |
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura 3. |
Jazyková výchova |
Vyjmenovaná slova hravě |
|
III/2-33
|
Člověk a jeho svět |
Přírodověda 5.
|
Rozmanitost přírody |
Poznáváme živou a neživou přírodu |
|
III/2-41
|
ICT |
ICT 7. |
Zpracování a využití informací |
MS Excel |
|
III/2-42
|
Disponibilní časová dotace |
Fg 9. |
Finanční gramotnost |
Finanční gramotnost |
|
III/2-43
|
Člověk a svět práce |
Sp 8. |
Svět práce |
Volba profesní orientace |
|
III/2-51 |
Člověk a jeho svět
|
Přírodověda 4. |
Rozmanitost přírody |
Živočichové v přírodě |
|
III/2-52
|
Člověk a zdraví |
Výchova ke zdraví 6. |
Zdravý způsob života a péče o zdraví |
Zdravý způsob života |
|
III/2-53
|
Člověk a zdraví |
Výchova ke zdraví 7. |
Rizika ohrožující zdraví a jejich prevence |
Rizika ohrožující zdraví a jejich prevence |
|
III/2-61
|
Člověk a společnost |
Dějepis 6. |
Nejstarší civilizace, kořeny evropské kultury |
Nejstarší civilizace, kořeny evropské kultury |
|
III/2-62
|
Člověk a společnost |
Dějepis 7. |
Křesťanství a středověká Evropa |
Křesťanství a středověká Evropa I |
|
III/2-63
|
Člověk a společnost |
Dějepis 9. |
Moderní doba |
Moderní doba |
|
III/2-71
|
Člověk a společnost |
Dějepis 7. |
Křesťanství a středověká Evropa |
Křesťanství a středověká Evropa II |
|
III/2-72
|
Člověk a společnost |
Dějepis 6. |
Člověk v dějinách |
Člověk v dějinách |
|
III/2-73
|
Člověk a společnost |
Dějepis 9. |
Rozdělený a integrující se svět |
Rozdělený a integrující se svět |
|
III/2-81
|
Člověk a společnost |
Dějepis 7.-9. |
Člověk v dějinách |
Člověk v dějinách |
|
III/2-82
|
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura 7.-9. |
Jazyková výchova |
Gramatika |
|
III/2-83
|
Člověk a společnost |
Výchova k občanství 8. |
Stát a právo |
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování |
|
III/2-91
|
Člověk a společnost |
Výchova k občanství 7.-9. |
Člověk ve společnosti |
Občan, občanská společnost a stát |
|
III/2-92
|
Člověk a společnost |
Výchova k občanství 6.-9. |
Stát a právo |
Formy participace občanů v politickém životě |
|
III/2-93
|
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura 7.-9. |
Literární výchova |
Základy literární teorie a historie |
|
IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti
Číslo šablony - číslo sady vzdělávacího materiálu
|
Vzdělávací obor
(dle RVP) |
Vyučovací předmět, ročník (dle ŠVP) |
Tematický okruh
(dle RVP) |
Název sady vzdělávacího materiálu |
učitel |
IV/2-11 |
Matematika |
Matematika 6. |
Číslo a proměnná |
Procvičovací testy z aritmetiky |
|
IV/2-12 |
Matematika |
Matematika 1. |
Číslo a početní operace |
Hrajeme si s čísly |
|
IV/2-21 |
Matematika |
Matematika 7. |
Číslo a proměnná |
Procvičovací testy z aritmetiky |
|
IV/2-22 |
Matematika |
Matematika 2. |
Číslo a početní operace |
Hravá matematika |
|
IV/2-31 |
Matematika |
Matematika 8. |
Číslo a proměnná |
Procvičovací testy z algebry |
|
IV/2-32 |
Matematika |
Matematika 3. |
Číslo a početní operace |
Hrátky s počítáním |
|
IV/2-41 |
Matematika |
Matematika 8.-9. |
Číslo a proměnná |
Procvičovací testy z aritmetiky a algebry |
|
IV/2-42 |
Matematika |
Matematika 4.-5. |
Číslo a početní operace |
Počítej a sám si ověř |
|
IV/2-51 |
Matematika |
Matematika 6.-7. |
Nestandardní aplikační úlohy a problémy |
Rozcvičky pro chytré hlavičky |
|
IV/2-52 |
Matematika |
Matematika 8.-9. |
Geometrie v rovině a prostoru |
Procvičovací testy z geometrie
|
|
IV/2-61 |
Matematika |
Matematika 6.-9. |
Nestandardní aplikační úlohy a problémy |
Hry a skládačky z matematiky |
|
IV/2-62 |
Matematika |
Matematika 9. |
Číslo a proměnná |
Procvičovací testy z algebry |
|
V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Číslo šablony - číslo sady vzdělávacího materiálu
|
Vzdělávací oblast
(dle RVP) |
Vzdělávací obor
(dle RVP) |
Vyučovací předmět, ročník (dle ŠVP) |
Název sady vzdělávacího materiálu |
Učitel |
V/2-11 |
Člověk a příroda |
Fyzika |
Fyzika 6. |
Vlastnosti látek a měření |
|
V/2-12 |
Člověk a jeho svět |
----- |
Přírodověda 4.-5. |
Toulky přírodou |
|
V/2-21 |
Člověk a příroda |
Chemie |
Chemie 8.-9. |
Anorganická chemie |
|
V/2-22 |
Člověk a jeho svět |
----- |
Vlastivěda 4.-5. |
Putování po České republice a EU |
|
V/2-31 |
Člověk a příroda |
Fyzika |
Fyzika 7. |
Mechanika |
|
V/2-32 |
Člověk a příroda |
Přírodopis
|
Přírodopis 8. |
Orgánové soustavy |
|
V/2-41 |
Člověk a příroda |
Přírodopis |
Přírodopis 8. |
Biologie člověka |
|
V/2-42 |
Člověk a příroda |
Zeměpis |
Zeměpis 8. |
Česká republika |
|
V/2-51 |
Člověk a příroda |
Přírodopis
|
Přírodopis 7. |
Botanika |
|
V/2-52 |
Člověk a příroda |
Zeměpis |
Zeměpis 6. |
Přírodní obraz Země |
|
V/2-61 |
Člověk a příroda |
Přírodopis
|
Přírodopis 9. |
Geosféry |
|
V/2-62 |
Člověk a příroda |
Zeměpis |
Zeměpis 6.-7. |
Regiony světa |
|
V/2-71 |
Člověk a příroda |
Přírodopis
|
Přírodopis 6. |
Přehled organismů |
|
V/2-72 |
Člověk a příroda |
Chemie |
Chemie 9. |
Organická chemie a chemické výpočty |
|